Aquesta entrada
tracta de quelcom que a la majoria d’alumnes d’aquesta assignatura ens preocupa
a l’hora de realitzar les pràctiques: el temps. Una de les principals
característiques de les classes pràctiques és la realització i entrega dels
exercicis on time, el que suposa
tenir un temps molt limitat per desenvolupar un briefing determinat.
Podria semblar que treballar
sota la pressió del temps és contraproduent perquè si posar en pràctica
diferents tècniques de redacció és l’objectiu principal de les classes, fer-ho
sota excessiva pressió podria impedir entendre i desenvolupar-les correctament.
També podríem pensar que la manca de costum a aquesta pressió augmenta les
possibilitats de cometre errors tant gramaticals com sintàctics i que per tant
el nivell dels exercicis és inferior al real.
Tanmateix, aquests
arguments poden prendre’s des d’un altre punt de vista. No només és important
allò que se’ns transmet (contingut de l’assignatura), la manera amb què es fa
(sota pressió) també ho és. El treballar sota pressió no deixa de ser un bon
entrenament per acostumar-se a treballar en situacions professionals difícils i
entendre millor el funcionament del món laboral. A més a més la manca de temps
ajuda a aprendre a economitzar el temps i els recursos i potenciar l’eficàcia de
les nostres tasques.
Tots cometem errors
degut a la manca de temps i a la pressió psicològica que això suposa però eficàcia és un concepte que hem d’incorporar
als nostres mètodes de treball. Treballar amb temps reduïts és realment important
perquè s'incorporen als exercicis proposats dificultats que fins el moment no
havíem afrontat. Al cap i a la fi a la Universitat ens preparem per al món laboral i és aquí on se’ns exigirà el màxim en un temps mínim.
Mousse de fresa – Clara Rodriguez
No hay comentarios:
Publicar un comentario